Monitoring internetu i automatyzacja obsługi klienta
Polscy turyści w hotelach narzekają na śniadania, baseny i… obecność innych turystów. Nowe dane SentiOne
Od początku roku polscy internauci napisali aż 55 tys. recenzji obiektów hotelowych, głównie tych położonych w Polsce. Wbrew temu, czego można by się spodziewać, najczęściej krytykowanym aspektem pobytów nie są ceny, ale hotelowe śniadania, obsługa i… baseny. Niechęć może też budzić obecność niemieckich turystów. Polacy chętnie natomiast chwalą dobrą lokalizację hoteli, wysoki standard pokoju czy obecność atrakcji dla najmłodszych.
Monitoring internetu
2023-08-09, 12:26
Niemal połowa wypowiedzi na temat Threads pochodzi z… Twittera. Gigantyczny sukces w cieniu sporów o prywatność użytkowników. Komentarz eksperta
Uruchomienie przez Meta nowej aplikacji stanowiącej konkurencję dla Twittera - Threads - okazało się ogromnym sukcesem, a w ciągu zaledwie pięciu dni zaczęło z niej korzystać ponad 100 mln użytkowników. Jednocześnie jednak budzi ona wiele kontrowersji ze względu na swoją agresywną politykę gromadzenia danych oraz niejasne zasady ochrony prywatności użytkowników. Z tych powodów nie jest obecnie dostępna na rynku europejskim. Powody popularności aplikacji oraz problemy aplikacji z dostosowaniem się do przepisów unijnych komentuje Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne, polskiej firmie, która od 11 lat buduje zaawansowane modele sztucznej inteligencji do monitorowania Internetu i automatyzacji obsługi klienta.
2023-07-14, 11:05
Wielojęzyczne boty zwiększają zadowolenie klientów nawet o 24 proc. Z botami SentiOne porozmawiamy już w dziewięciu językach
Polski SentiOne w ramach rozwijania możliwości automatyzacji obsługi klienta uruchomił funkcję Multilanguage i dodał do niej cztery nowe języki, którymi mogą porozumiewać się ich boty – włoski, francuski, portugalski i niderlandzki. Dzięki technologii NLU (Natural Language Understanding) potrafią rozpoznać język, jakim mówi użytkownik, i nie gubią się nawet jeśli zmieni go podczas rozmowy. To funkcja szczególnie przydatna dla branż związanych z turystyką, a zagraniczne przykłady pokazują, że jej wykorzystanie może korzystnie wpłynąć również na satysfakcję klientów.
Automatyzacja obsługi klienta
2023-07-11, 12:46
Przed wakacjami Polacy najczęściej rozmawiają w sieci o Grecji, a spośród linii lotniczych ponad połowa dyskusji odnosi się do LOT-u. Nowa analiza SentiOne
Od 3 miesięcy w polskim internecie systematycznie rośnie liczba wypowiedzi na temat popularnych kierunków wakacyjnych wyjazdów - Grecji, Turcji, Egiptu, Bułgarii i Hiszpanii - najczęściej w kontekście porównania cen wakacji w kraju i za granicą. Jeśli chodzi o linie lotnicze, to największą popularnością w rozmowach Polaków cieszą się LOT, Ryanair i Wizzair, a chociaż liczba wypowiedzi na ich temat również rośnie wraz ze zbliżaniem się wakacji, to głównym kontekstem rozmów jest otwarte w kwietniu lotnisko w Radomiu.
Monitoring internetu
2023-06-21, 12:04
Polska odpowiedź na ChatGPT - technologia SentiOne przyspiesza tworzenie botów z 3 dni do 3 godzin dzięki własnej generatywnej sztucznej inteligencji
Polski SentiOne uruchamia zapowiadaną na początku roku polską odpowiedź na ChatGPT - generatywną sztuczną inteligencję, która wypowiada się w naturalny, swobodny sposób, jest godna zaufania, nie podaje niesprawdzonych informacji i jest możliwa do wykorzystania w biznesie. SentiOne zaprasza do współpracy firmy, które są zainteresowane przetestowaniem nowego rozwiązania. Dzięki automatyzacji czas budowy bota uległ skróceniu o 90 proc.
Automatyzacja obsługi klienta
2023-05-29, 10:54
Zmiana na stanowisku prezesa SentiOne - polskiego scale-upu obsługującego ponad 400 klientów na całym świecie
Po 11 latach od założenia polskiego SentiOne następuje zmiana na stanowisku prezesa - stanowisko CEO (Chief Executive Officer) objął Bartosz Baziński, pełniący dotychczas rolę COO (Chief Operating Officer). Wynika to z nowej wizji dalszego globalnego rozwoju firmy i jej ambitnych celów związanych z intensywnymi pracami nad technologią sztucznej inteligencji. Oprócz tego do zespołu firmy dołączył Piotr Podsiadło, obejmując stanowisko CRO (Chief Revenue Officer) linii biznesowej zajmującej się rozwojem AI.
O firmie SentiOne
2023-05-17, 11:14
Nowe ogólnodostępne i darmowe narzędzie SentiOne - ranking popularności marek aktualizowany co 24 godziny
Polski SentiOne jako pierwszy w branży monitoringu Internetu uruchomił aktualizowany codziennie ranking 100 najpopularniejszych marek w Internecie SentiCharts. Oprócz zestawienia ogólnego dostępne są również listy top 10 w dwunastu kategoriach. SentiCharts są dostępne dla każdego za darmo i obejmują również informacje takie jak sentyment wokół marki czy stosunek liczby wypowiedzi pozytywnych do negatywnych. Dotychczas tego typu informacje były trudne do uzyskania, a podobne zestawienia publikowane wyłącznie w ujęciu miesięcznym lub rocznym. SentiCharts pozwalają m.in. śledzić na bieżąco efekty działań firm - np. pozycje marek Only Bio i E. Wedel w swoich branżach znacząco wzrosły po ogłoszeniu współpracy, a Motorola po wypuszczeniu na rynek nowego smartfona podskoczyła w rankingu ogólnym o sześć miejsc.
2023-04-19, 11:59
AI poległa czy pokonała człowieka? Polacy najbardziej lubią rozmawiać o rywalizacji człowieka ze sztuczną inteligencją. Roczna analiza wypowiedzi polskich Internautów
Polacy w kontekście sztucznej inteligencji najchętniej rozmawiają o jej rywalizacji z człowiekiem - w minionym roku największe zasięgi osiągały teksty zawierające sformułowania takie jak „AI poległa” lub „AI pokonała człowieka”. Z tekstów opublikowanych w Internecie w minionym roku wynika, że sztuczna inteligencja radzi sobie lepiej już nie tylko w grze w brydża i malowaniu obrazów, ale też w diagnostyce psychiatrycznej czy w zarządzaniu państwem. Nie słabnie również popularność ChatGPT, tylko w lutym wspominanym w polskim Internecie aż 18 tys. razy.
Monitoring internetu
2023-03-22, 10:21
Polacy najbardziej lubią filmy, które już widzieli. W nowym zestawieniu filmów o miłości są same klasyki, a pierwsze miejsce zajmuje Titanic
Z okazji zbliżających się Walentynek SentiOne przeanalizował wypowiedzi polskich Internautów z ostatnich trzech lat pod kątem najczęściej wymienianych filmów o miłości. Niekwestionowanym zwycięzcą jest Titanic, kolejne miejsca zajęły Śniadanie u Tiffany’ego i Dirty Dancing. Tylko cztery filmy w tym zestawieniu zostały nakręcone po 2000 r., a najnowszy pochodzi z 2005 r.
Monitoring internetu
2023-02-08, 10:59
Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesu
Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i pracuje nad silnikami dla francuskiego, włoskiego i ukraińskiego. Rozwinęła też możliwość integracji botów z innymi platformami - m.in. Facebookiem, Messengerem i WhatsAppem.
O firmie SentiOne
2023-01-26, 10:19
Rośnie pozytywne nastawienie Polaków do sztucznej inteligencji, a Polska wyrasta na lidera regionu pod względem liczby ekspertów od AI. Nowe dane SentiOne
Polacy coraz bardziej interesują się sztuczną inteligencją, a w wypowiedziach internautów na ten temat widać rosnącą świadomość tematu i wzrost pozytywnego nastawienia do tej technologii. Pod względem liczby ekspertów pracujących nad rozwojem lub wdrożeniem sztuczniej inteligencji Polska zajmuje pierwsze miejsce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Polski SentiOne zainwestował już 42 mln zł w rozwój technologii sztucznej inteligencji. Liczba wypowiedzi na temat botów w polskim Internecie w ciągu minionego roku wzrosła aż o 132 proc., a w rozmowach wzrósł udział kobiet.
Monitoring internetu
2023-01-02, 10:15
ChatGPT - interesująca nowinka z niską szansą na komercjalizację? Komentarz eksperta
Bartosz Baziński, programista, założyciel firmy technologicznej SentiOne, która od 11 lat buduje zaawansowane modele sztucznej inteligencji do monitorowania internetu i automatyzacji obsługi klienta i od początku swego istnienia zainwestowała w nie już 42 mln zł.
2022-12-15, 11:35
O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku, a na Instagramie o Dino. Zestawienie popularności sieci handlowych od SentiOne
Według rankingu sieci handlowych Polacy najczęściej kupują w Lidlu, ale w Internecie zdecydowanie najchętniej rozmawiają o Biedronce, jak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. Kolejne miejsca zajęły Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan. Wysoki wskaźnik Influence Score osiągają treści publikowane przez Lidl na kanale YouTube. Na TikToku aż 65 proc. wypowiedzi o sieciach handlowych należy do Biedronki.
Monitoring internetu
2022-12-14, 10:50
Kryptowaluty w sieci 2022: najpopularniejszy jest Bitcoin, za to Dogecoin budzi najbardziej skrajne emocje
W mijającym roku polscy internauci często wypowiadali się na temat kryptowalut, osiągając liczbę blisko 750 tys. wzmianek, jak wynika z analizy polskiego SentiOne. Temat najczęściej omawiany był przez mężczyzn i na Twitterze, chociaż najpopularniejszy post pochodzi z Facebooka Magdy Gessler. Spora część wypowiedzi to prośby YouTuberów o wpłacanie wsparcia w kryptowalutach na ich konta. Połowa wszystkich wypowiedzi dotyczy Bitcoina, natomiast najwięcej emocji budzi Dogecoin.
Monitoring internetu
2022-11-22, 11:36
Teksańska masakra piłą mechaniczną ulubionym horrorem Polaków. Ranking halloweenowych filmów od SentiOne
Z okazji nadchodzącego Halloween SentiOne przeanalizował wypowiedzi polskich internautów pod kątem ich ulubionych horrorów. W pierwszej trójce pod względem liczby wypowiedzi znalazły się Teksańska masakra piłą mechaniczną, Pogromcy duchów. Dziedzictwo oraz Czarny telefon. W kontekście konkretnych platform streamingowych najwięcej wypowiedzi o tego typu produkcjach dotyczy Amazon Prime oraz Disney+.
Monitoring internetu
2022-10-27, 11:04
Nowa funkcja SentiOne przyspieszy monitorowanie nastrojów wokół marki i pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym
Polski SentiOne jako pierwszy w branży monitoringu Internetu uruchomił nową funkcję - SentiOne Insights. Pozwala ona błyskawicznie wygenerować szybkie podsumowanie kluczowych informacji na temat wskazanej marki za dany okres, co przyspieszy pracę marketerów i ułatwi zapanowanie np. nad kryzysem wizerunkowym. W ramach testowania nowej funkcji SentiOne sprawdził, które marki z branży modowej cieszyły się najwyższym Brand Health Index w ostatnim miesiącu.
2022-10-13, 10:46
TaniaKsiazka.pl niezmiennie cieszy się ogromną sympatią polskich Internautów, ale najpopularniejsze jest Ceneo. Nowy ranking popularności e-commerce’ów od SentiOne
Największą popularnością wśród polskich Internautów spośród platform e-commerce’owych cieszy się Ceneo, a największą sympatią TaniaKsiazka.pl, jak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. W mediach natomiast najczęściej wymieniane są Allegro i Amazon. Aż 40 proc. wypowiedzi na temat serwisów sprzedających online pochodzi z Twittera.
Monitoring internetu
2022-09-26, 11:25
TikTok z najszybszymi wzrostami liczby obserwujących ze wszystkich mediów społecznościowych. TOP5 polskich kont
Największym pod względem liczby obserwujących kontem firmowym na polskim TikToku jest konto TikTok Polska, natomiast drugie miejsce zajmuje Xiaomi, którego liczba fanów tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy wzrosła aż o 127 proc., jak wynika z analizy SentiOne. Żadne inne medium społecznościowe nie generuje obecnie tak szybkiego przyrostu liczby obserwujących - wśród 10 największych polskich kont firmowych od maja do sierpnia tego roku wyniósł on średnio aż 26 proc.
Monitoring internetu
2022-08-17, 11:35
Polscy turyści martwią się cenami paliwa i koronawirusem, narzekają na pogodę i chcą unikać rosyjskich turystów. Nowa analiza SentiOne na temat wakacji
W internetowych rozmowach Polaków na temat tegorocznych wakacji dominuje temat rosnących cen, szczególnie paliwa, jak wynika z analizy polskiego SentiOne. Część turystów nie chce spędzać wakacji w towarzystwie obywateli Rosji i zastanawia się, które kraje i hotele ich nie wpuszczają. Jak co roku wiele rozmów dotyczy biur podróży - najwięcej pozytywnych emocji budzi Coral Travel, ale największe zasięgi i zaangażowanie internautów generuje TUI, którego dotyczy ponad połowa wszystkich rozmów o biurach podróży w polskim Internecie.
Monitoring internetu
2022-07-12, 11:45
Polacy pokochali Disney+ za cenę i dostępne seriale, chociaż krytykują go za błędy w aplikacji i jakość obrazu. Nowa analiza SentiOne
Od dwóch tygodni Polacy nareszcie mogą legalnie korzystać z platformy streamingowej Disney+. Według analizy polskiego SentiOne aprobatę internautów wzbudziły zwłaszcza cena abonamentu oraz bogata zawartość biblioteki nowego serwisu - szczególnie cieszą się fani starych animacji oraz produkcji ze świata Marvela i Star Wars. W tej sytuacji część odbiorców deklaruje rezygnację z dwukrotnie droższego Netflixa, mimo że zdaniem internautów ma lepszą jakość obrazu.
Monitoring internetu
2022-06-29, 10:02
Lego najpopularniejszą zabawką w polskim Internecie, Świnka Peppa poszkodowana w związku z sankcjami nałożonymi na Rosję. Nowa analiza SentiOne z okazji Dnia Dziecka
Polski SentiOne sprawdził, o jakich zabawkach najczęściej rozmawiają internauci. Najczęściej wymieniane są klocki Lego, których dotyczy ponad 40 proc. wszystkich dyskusji na temat zabawek w polskim Internecie. Druga pod względem popularności jest lalka Barbie. O zabawkach najczęściej rozmawiamy na Facebooku i stronach internetowych, ale widać też ich popularność na TikToku. TVN zyskuje na nim zasięgi dzięki programowi „Lego Masters”, a kampania lalek L.O.L. z Katarzyną Cichopek zebrała niemal 700 tys. wyświetleń.
Monitoring internetu
2022-05-30, 10:08
Nowa funkcja SentiOne - pierwsza tak zaawansowana analiza TikToka w Polsce. Jedne z popularniejszych polskich kont prowadzą burmistrz Międzychodu i Polska Policja
SentiOne, polska platforma do monitoringu Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji, uruchamia nową, wyczekiwaną przez użytkowników funkcję - monitoring i analizę danych z TikToka. To pierwsze tak rozbudowane narzędzie - oprócz analizy hasztagów czy liczby wyświetleń pozwala też monitorować treść opisów video i komentarzy, wzmianki o markach w wypowiedziach użytkowników (nie tylko tych sponsorowanych) czy emocjonalne nacechowanie wypowiedzi na dany temat. Dodatkowo umieszcza te informacje w szerszym kontekście i pozwala łatwo zestawić je na jednym wykresie z informacjami z pozostałych kanałów social media. Nowa funkcja jest dostępna na całym świecie we wszystkich 75 językach monitorowanych przez SentiOne.
Monitoring internetu
2022-05-11, 11:48
Majonez Winiary najpopularniejszy w polskim Internecie - ale głównie w kontekście bojkotu. Najwięcej pozytywnych emocji budzi majonez Motyl. Nowa analiza marek majonezów w Polsce od SentiOne
Do niedawna liczba wypowiedzi o majonezach Kieleckim i Winiary w polskim Internecie rozkładała się po równo, ale obecnie Winiary zdominował dyskusje - dotyczy go 62 proc. wzmianek, jak wynika z analizy polskiego SentiOne. Jednak większość ma wydźwięk negatywny i dotyczy bojkotu Nestlé, właściciela marki. Niezależnie od kwestii politycznych, widać rosnącą świadomość konsumentów na temat składu majonezów, zwiększa się też popularność produktów wegańskich.
Monitoring internetu
2022-04-13, 11:11
Daniel Kajak dołączył do zarządu SentiOne
Do zarządu SentiOne, polskiej spółki zajmującej się monitorowaniem internetu i automatyzacją obsługi klienta przy pomocy sztucznej inteligencji, dołącza Daniel Kajak - długoletni manager działu sprzedaży spółki - i obejmuje stanowisko chief revenue officer. Do końca zeszłego roku spółka zwiększyła przychody ponad sześciokrotnie w ponad 75 krajach na świecie.
O firmie SentiOne
2022-04-11, 09:35
12
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.